Menu

Wywiad z Anetą Siejką

  • 15.06.2016

Aneta Siejka - ekspert ds. mediów i reklamy z doświadczeniem w branży reklamowej od 2004r. Mentor w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości.  Niezależny konsultant i szkoleniowiec dla Ministerstw m.in. Finansów, Środowiska i Rozwoju. Pracownik wiodących domów mediowych, pracowała dla reklamodawców: The Coca Cola Company, T-Mobile, Bank Zachodni WBK, Kredyt Bank, Warta Ubezpieczenia, Levi’s, Podravka, Onet.pl, Rainbow Tours i inni. Współautorka wielu kampanii nagrodzonych w konkursach (MediaTrendy, Effie). Prowadzi zajęcia w Collegium Civitas z „Rynku mediów i reklamy”, „Innowacyjne sposoby promocji”, „Inbound marketing”. Szkoleniowiec w Warszawskiej Szkole Reklamy, Szkole Mistrzów Reklamy, Uniwersytetu Wrocławskiego i Szkoły Głównej Handlowej.  Autorka rozdziału „ Prognozowanie rozwoju kompetencji transferowalnych na rynku pracy” w książce „Kompetencje Transferowalne. Diagnoza. Kształtowanie. Zarządzanie”, Oficyna Wydawnicza SGH, 2010 r. Autorka publikacji „10 skutecznych porad mediowego eksperta w przygotowaniu zapytania ofertowego” (2016) „Specyfika pracy w branży reklamowej i medialnej” (2015) i inne. Prelegent na konferencjach m.in. Uniwersytet Warszawski: „Media regionalne na niełasce reklamodawców”; Konferencja Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości: „Efektywna strategia komunikacji”, Targi Expo „Psychologia reklamy drukowanej”, Kongres Kobiet "Bunt Matek - okrągły stół działaczek rodzicielskich"; Urząd Ursynowa „Praca w branży reklamowej” i inne. Absolwentka studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Warszawskiego, Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. Prywatnie mama dwójki dzieci, zaangażowana w akcje społeczne związane z rodzicielstwem. Więcej informacji na stronie http://mediowyekspert.pl/

 

1. Czym dla Ciebie jest sukces?

Sukces to poczucie, że świadomie realizujemy siebie, wykorzystujemy szanse i stwarzamy możliwości na wszystkich obszarach życia: zawodowym, emocjonalnym i społecznym.

2. Co sprawiło, że zdecydowałaś się wziąć udział w akcji "Jestem KOBIETĄ SUKCESU. Sama definiuję swój SUKCES"?

Warto propagować akcje ukierunkowane na sukces kobiet, angażować opinię publiczną do wspierania kobiet w kształtowaniu indywidualnego sukcesu.

3. Jaka była Twoja droga do sukcesu?

Jestem w trakcie tej drogi, jest wiele jeszcze możliwości, które chcę sprawdzić w życiu.

4. Jak dbasz o swój rozwój osobisty i/lub zawodowy?

Preferuję work-life balance, dbam o równowagę w różnych sferach życia osobistego i zawodowego.

5. Co w sobie cenisz najbardziej?

Determinację, która pomaga w osiągnięciu celu.

6. Jaką myśl, radę, inspirację przekazałabyś innym kobietom?

Podejmujcie w życiu zmiany o 1% na 100 sposobów.